Háromágu kereszt


Szavaknak szóporait hányom az égre.
Elérhetetlen szilánkokban csillogó
naplemente, s én csak téged
hiányollak ma este.

Téves igéretek üres tükörképe.
Elrejtett ék szimbólumok, körképekre
festett évek elmosódott freskó íve.
Nem érthetsz meg sose...

Az én elrejtett három ágú keresztem:

Fent van a mindenségben
bujdosó értelem.

Középen rejlik az ember
szerető szeme.

Ami talán lent található,
nem tudhatom...

Oly nagyra emelem saját szívem,
hogy jó magam is...követni képtelen
hattyú haláltánca.

Utam saját poklom mennyországa!
Sem a tiéd, sem a többi baromé,
aki meg próbál magyarázni, hogy
mért is vagyok ilyen, miért írok,
mikor, és pont kinek , hogy miben
lelem torz örömöm bánatát.

Talán benned! Te megnemnevezett
kincsem (én egyetlen nincsem)
Hajtincsem akár keresztem,
három ezüstszál.

Öregségem fiatalsága
Hátha azt is megélem.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Brecht fordítás

A hegy nő, a nő marad

Grandioz grafi(ti)kus